І знову про IFRA

І знову про IFRA

Сучасний світ повний правил та обмежень, які не всім подобаються. Але якщо ви - алергік, вам доводиться бути особливо обережним. Вам важливо знати, чи не містять продукти чи косметика речовин, які можуть викликати алергічну реакцію.

Бо це може бути небезпечно для вашого життя. Можливо, ви часто бачите на упаковках написи типу “містить арахіс” або “може містити глютен”. Це не просто інформація від виробника, а вимога міжнародних організацій. У парфумерному світі теж є такі вимоги та обмеження, бо парфуми, що містять алергени, можуть нашкодити здоров’ю покупця. За те, щоб парфуми були якісними та безпечними для людини, відповідає IFRA (International Fragrance Association) - організація, що була заснована у Женеві (Швейцарія) у 1973 році.

Зараз у IFRA - шість постійних членів, і це відомі міжнародні компанії: Firmenich, Givaudan, IFF, Robertet, Symrise, Takasago International. IFRA - це головний регулятор парфумерного світу сьогодні. І якщо коротко, то одна з мет цієї організації (за результатами наукових досліджень та програм) - це обмеження тих чи інших запашних речовин в ароматах. Саме ці компоненти можуть спровокувати алергію на шкірі, в області дихання і т.д., а це вже дуже серйозно.

І це великий ризик для парфумерного бізнесу, звичайно. Обмеження IFRA дуже впливають на формули наших улюблених парфумів. Часто через це ми не впізнаємо аромат, який знали з молодості. Звичайно, це стосується переважно вінтажів, але парфумери мусять переробляти і сучасні духи. Бо дослідження, які фінансує IFRA, виявляють все нові алергени, яких стає дедалі більше з розвитком промисловості та хімії.

І дотримуватись стандартів цієї організації можуть і повинні лише її члени. Інші країни-виробники парфумів мають свої регіональні стандарти якості та вимоги до випуску парфумів на законодавчому рівні держави. Це не означає, що якщо якась країна не входить до IFRA, вона випускає небезпечні для алергіків духи. І можна легко отримати алергічний шок, якщо спробувати той чи інший парфум. Ні, звичайно, це загрожує довгими судовими розглядами і заподіянням суттєвої шкоди - як бізнесу, так і діловій репутації. А на таке ніхто з виробників не піде – прибутки хочуть отримувати все.

Стандарти IFRA просто обмежують частку, відсоток вмісту запашних речовин, тому парфумери намагаються замінити їх штучними. А от якщо бренд не підкоряється IFRA, то він просто використовує більше натуральної сировини. З іншого боку, хіба це погано? За ідеєю, ні. Деяким брендам довелося вступити до IFRA, щоб просунути свою продукцію на парфумерному ринку США та Європи.

Наприклад, це нішева марка з Оману Amouage, яка перенесла частину свого виробництва до Англії, а нові парфуми вже випускаються відповідно до стандартів IFRA. І тим ціннішими для колекціонерів є старі випуски Amouage, оскільки були створені в ті часи, коли в керівництві бренду ще й не думали про те, щоб завоювати американський ринок. Це, наприклад, парфуми Amouage Gold Woman, Amouage Library Collection Opus I і Amouage Ubar (конвалія тут дуже натуральна і не «порізана» сучасними стандартами IFRA).

У IFRA також не входять деякі арабські країни – вони зовсім не зацікавлені у тому, щоб грати за правилами європейців (навіть якщо, по суті, IFRA вважається міжнародною організацією).

Можливо, Ви здивуєтеся, але такі відомі бренди, як Armaf та Al Rehab, Rasasi, Areej Le Dore та Abdul Samad al Quraishi не підкоряються вимогам IFRA. І цей факт зовсім не заважає цим арабським маркам отримувати суттєвий прибуток, що їх задовольняє, від реалізації своєї ароматної продукції.

При цьому парфуми від Armaf славляться своєю якістю та доступною ціною – наприклад, аромат Seduction Pour Homme. Що цікаво серед парфумерних брендів, які не грають за правилами IFRA, є й американські: Slumberhouse, Rogue Perfumery, Enasar Oud, Aftelier.

У цього є і зворотний бік: бренди, які не дотримуються стандартів IFRA, можуть заявляти про свою винятковість та натуральність. І, як наслідок, піднімати ціни на свою продукцію. Але реалізовувати цю продукцію за межами своєї країни їм буде нелегко, якщо не сказати неможливо. Оскільки відповідність вимоги IFRA – це перепустка на міжнародний ринок.

Тут уже парфумерним маркам вирішувати самим – чи варто підганяти духи під ці заборони чи обмежитись покупцями своєї держави. І тих країн, що поки що не входять до IFRA.

Однак, не всі парфумери погоджуються з обмеженнями IFRA та вважають, що вони позбавляють аромати їхньої унікальності та характеру. Вони вважають, що натуральні інгредієнти мають більшу глибину та складність, ніж штучні.

Вони також вважають, що алергія на парфуми - це рідкісне явище, яке не варто обмежувати творчість парфумерів. Вони відстоюють свою свободу вибору та вираження, а також право покупців на різноманітність ароматів. Вони створюють парфуми, які не підпадають під стандарти IFRA, але мають своїх прихильників та шанувальників. Це, наприклад, парфуми Slumberhouse Norne, Rogue Perfumery Chypre-Siam, Enasar Oud Oud Picante, Aftelier Cuir de Gardenia.

←  Табак і пачулі - це одні з найглибших, складних і таємничих нот в парфумерії. 15 ароматів з нотою лайму  →
Залишити коментар

Поки що немає коментарів.

captcha