Курс на екологічність від парфумерно-косметичних брендів

Курс на екологічність від парфумерно-косметичних брендів

Екологічність - це не лише мода, але й необхідність для сучасних модних будинків та парфумерно-косметичних брендів.

У 2023 році вони продовжили дотримуватися концепції Zero Waste (у перекладі - “нуль відходів”), яка передбачає мінімізацію шкоди для навколишнього середовища. Марки використовують флакони та упаковку з переробленої сировини, відмовляються від тестування продукції на тваринах та надають перевагу натуральним інгредієнтам. Одним із лідерів у справі органічних компонентів став Lancome, який придбав плантації троянд у знаменитому французькому Грасі.

“Ми вирощуватимемо для наших парфумів органічні троянди, що відповідають принципам сталого розвитку”, - заявила генеральний директор марки Франсуаза Леманн.

Tom Ford - американський бренд, який випускає нішеві аромати з високоякісних інгредієнтів, таких як уд, шафран, пачулі та інші. Бренд також використовує перероблене скло та папір для своїх флаконів і упаковки, а також не тестує свою продукцію на тваринах. Один з найвідоміших ароматів бренду - Tom Ford Costa Azzurra, який нагадує свіжість італійського узбережжя.
Zarkoperfume - датський бренд, який створює нішеві аромати на основі молекулярної парфумерії. Бренд використовує натуральні і органічні компоненти, які адаптуються до хімії шкіри кожної людини, створюючи унікальний запах. Бренд також прагне зменшити свій вплив на навколишнє середовище, використовуючи екологічні матеріали для своїх флаконів і упаковки.

Один з найпопулярніших ароматів бренду - Zarkoperfume The Muse, який поєднує ноти фіалки, мускусу, ванілі та кедра.
Vilhelm Parfumerie - шведський бренд, який надихається історіями, спогадами та емоціями свого засновника Яна Альгрена Вільгельма. Бренд використовує вишукані і рідкісні інгредієнти, такі як ірис, манго, сандал та інші, для створення нішевих ароматів, які відображають особистість та настрій носія.

Бренд також дбає про екологічність, використовуючи перероблене скло та папір для своїх флаконів і упаковки, а також підтримуючи ініціативи з охорони довкілля. Один з найцікавіших ароматів бренду - Vilhelm Parfumerie Mango Skin, який має тропічний і свіжий запах з нотами манго, лайма, перцю та мускусу.

Також до екологічного руху приєднався бренд Martin Margiela, призначивши нового генерального директора. Ним став Гаетано Скіуто, який мав досвід роботи у марки Giorgio Armani у США.

Варто згадати, що Martin Margiela був одним із перших нішевих брендів, який узяв курс на випуск флаконів із перероблених матеріалів, тоді як селективні бренди намагалися вразити покупців, використовуючи багато натуральної деревини та інших дорогих рідкісних матеріалів для оформлення своїх парфумів.

Зараз Martin Margiela розширює свою лінійку Recicla, випускаючи аксесуари із матеріалів вторинної переробки.

Крім того, Giorgio Armani завжди вважав, що екологічність - нова доступна розкіш, тому очікуємо від Martin Margiela ще більш пильної уваги до використання переробленої сировини у своїй роботі над парфумами.

А що станеться з австралійським нішевим брендом Aesop, який у 2023 році придбала корпорація L’Oreal?

Aesop славиться не лише своїми духами, але й засобами для догляду за волоссям та тілом, які виготовлені з використанням веганських формул та рослинних компонентів. Чи означає купівля марки таким гігантом, як L’Oreal, розворот курсу Aesop у бік люкса? Це питання залишається відкритим.

←  Аромати, що залишили нас у 2023 році Зимовий догляд за шкірою: Кращі поради та секрети  →
Залишити коментар

Поки що немає коментарів.

captcha