Парфумерія - це світ, який має свою ієрархію

Парфумерія - це світ, який має свою ієрархію

Парфумерія - це мистецтво створення ароматів, які викликають емоції, спогади, асоціації. Парфумерія - це також бізнес, який залежить від моди, попиту, конкуренції. Парфумерія - це нарешті наука, яка використовує складні технології, хімічні речовини, природні інгредієнти. Парфумерія - це світ, який має свою ієрархію, свою класифікацію, свою логіку. Всі аромати можна розподілити на три рівні: низький, середній і високий.

Що вони означають і чим вони відрізняються?

Низький рівень - це парфумерія категорії «Массмаркет». Це аромати, які створюються для широкої аудиторії, яка не готова витрачати багато грошей на парфуми. Це аромати, які не вимагають складного складу, оригінальності, якості.

Це аромати, які продаються в супермаркетах, аптеках, кіосках. Це аромати, які не мають історії, концепції, ідентичності. Це аромати, які робляться на основі синтетичних речовин, які дешеві і легко доступні. Це аромати, які швидко зникають з ринку і замінюються новими. Це аромати, які не викликають захоплення, а тільки задовольняють базову потребу в запаху.

Середній рівень - це парфумерія категорії «Luxe». Це аромати, які створюються для вимогливої аудиторії, яка цінує моду, стиль, якість. Це аромати, які вимагають складного складу, оригінальності, якості. Це аромати, які продаються в спеціалізованих магазинах, бутіках, салонах. Це аромати, які мають історію, концепцію, ідентичність. Це аромати, які робляться на основі натуральних інгредієнтів, які дорогі і рідкісні. Це аромати, які тривало зберігаються на ринку і створюють лояльність клієнтів. Це аромати, які викликають захоплення, а тільки задовольняють базову потребу в запаху.

Високий рівень - це парфумерія категорії «Ніша». Це аромати, які створюються для ексклюзивної аудиторії, яка цінує мистецтво, індивідуальність, вишуканість. Це аромати, які не вимагають складного складу, а тільки творчості, оригінальності, якості. Це аромати, які продаються в обмеженій кількості, в елітних магазинах, галереях, ательє.

Це аромати, які мають історію, концепцію, ідентичність. Це аромати, які робляться на основі найкращих інгредієнтів, які унікальні і неповторні. Це аромати, які не піддаються моді і часу, а створюють свою власну легенду. Це аромати, які викликають захоплення, а тільки задовольняють базову потребу в запаху.

Як вибрати аромат, який підходить саме вам? Все залежить від вашого смаку, стилю, бюджету, настрою. Але якщо ви хочете отримати найбільше задоволення від парфумерії, вибирайте ті аромати, які відповідають вашій особистості, вашим емоціям, вашим асоціаціям

Вибирайте ті аромати, які розповідають вашу історію, вашу філософію, вашу мрію. Вибирайте ті аромати, які роблять вас щасливими.

←  Ваш Гід по Парфумам для Незабутніх Вечірок Підготовка до Міжнародного жіночого дня: ідеї подарунків та парфумерні рекомендації  →
Залишити коментар

Поки що немає коментарів.

captcha